Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеркашина, М. В.-
dc.contributor.authorМілаш, І. В.-
dc.contributor.authorМазепа, Т. С.-
dc.date.accessioned2023-10-20T06:59:46Z-
dc.date.available2023-10-20T06:59:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧеркашина М. В., Мілаш І. В., Мазепа Т. С. Чинники, що впливають на прийняття цінових рішень у підприємствах роздрібної продовольчої торгівлі. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 247-248.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41038-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleЧинники, що впливають на прийняття цінових рішень у підприємствах роздрібної продовольчої торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2012_86.pdf220.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.