Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВознюк, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2023-10-18T07:08:44Z-
dc.date.available2023-10-18T07:08:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВознюк Д. Ю. Організація маркетингової діяльності у сільськогосподарських підприємствах. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 20-30 травня 2011 р.; Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2011. С. 96-98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40932-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності у сільськогосподарських підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2011_Tom1_26.pdf251.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.