Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЯцун, Леонід Миколайович-
dc.contributor.authorАпілат, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-10-17T13:28:05Z-
dc.date.available2023-10-17T13:28:05Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationАпілат О. В. Підвищення якості послуг в туризмі: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.07.05 – економіка торгівлі та послуг; наук. кер. Л. М. Яцун; Харківська держ. академія технології та організації харчування. Харків, 2001. 17 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40898-
dc.description.abstractДисертаційна робота містить теоретичне обгрунтування економічної сутності категорії якості послуг, їх особливостей в туризмі, аналіз впливу макроекономічного середовища та внутрішніх чинників на якість послуг, розробку моделі залежності якості послуг від формуючих чинників: економічних показників та експертно встановлюваних оцінок. Запропонована економіко-організаційна модель управління якістю. Розроблена методика оцінки якості послуг в туристичних підприємствах з використанням експертних оцінок та економіко-математичної регресійної моделі. Розроблені і обгрунтовані основні положення діяльності підприємств по підвищенню якості послугuk_UA
dc.description.abstractThesis includes theoretical ground of economic essence (nature) of services' quality category, pecularities of services' quality in tourism, analysis of macroeconomic environment and (inner) internal factors' influence on services' quality, development of the model of services' quality dependence on the forming factors. Economic and managerial model of services' quality management in tourism has been developed. Methods of estimation of services' quality at tourist enterprises with the usage of self-estimation and regressive model have been elaborated. Main trends of activity on services' quality improvement, personnel (staff) requirements, calculations of economical efficiency expenses on quality improvement were developed and grounded.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДАТОХuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectіндустрія туризмуuk_UA
dc.subjectкомплексна послугаuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectмеханізм управлінняuk_UA
dc.subjectполітика якостіuk_UA
dc.subjectефективність витратuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectindustry of tourismuk_UA
dc.subject(complete) complex serviceuk_UA
dc.subjectsystem approachuk_UA
dc.subjectiatentuk_UA
dc.subjectmechanism of management (managerial mechanism)uk_UA
dc.subjectpolicy of qualityuk_UA
dc.subjectefficiency of expensesuk_UA
dc.subjectforecastinguk_UA
dc.titleПідвищення якості послуг в туризмі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.07.05 – економіка торгівлі та послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківська державна академія технології та організації харчування-
Appears in Collections:08.07.05 – Економіка торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avt_Apilat.pdf411.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.