Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40521
Title: Медіапланування у сфері мистецтва
Authors: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2022
Publisher: Рівне: О. Зень
Citation: Бабко Н. М. Медіапланування у сфері мистецтва. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. Рівне: О. Зень, 2022. С. 137-138.
Abstract: Метою медіапланування у сфері мистецтва є розміщення повідомлень про фестивалі, конкурси, різні арт-проєкти, кіносеанси тощо в конкретний час, в найкращому для цільової аудиторії рекламоносії, в найкращому місці і необхідну кількість разів при мінімальному бюджеті.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40521
ISBN: 978-617-601-402-7
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babko_Suchasni_trendy_povedinky_spozhyvachiv_tezy_Rivne_25-26_02_2022_137-138.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.