Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3946
Title: Особливості розвитку маркетингу інновацій на підприємствах
Other Titles: Особенности развития маркетинга инноваций на предприятиях.
Peculiarities of development of innovations marketing on the enterprises.
Authors: Луньова, В. А.
Онегіна, В. М.
Лисиченко, М. Л.
Панкова, О. В.
Keywords: інновації;інноваційна діяльність;маркетингова діяльність;концепція маркетингу інновацій;інноваційний агропромисловий кластер;инновации;инновационная деятельность;маркетинговая деятельность;концепция маркетинга инноваций;инновационный агропромышленный кластер;innovations;innovation activity;marketing activity;the marketing concept of innovation;innovative agro-industrial cluster
Issue Date: 2017
Publisher: Харків
Citation: Луньова В.А., Онегіна В.М., Лисиченко М.Л., Панкова О.В. Особливості розвитку маркетингу інновацій на підприємствах. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 1. С. 34-39.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1
Abstract: У статті розглянуто особливості маркетингу інновацій на підприємствах. Визначено, що у ринкових умовах господарювання важливим етапом інноваційного процесу стає маркетинг інновацій, як систематична діяльність всіх його суб’єктів з розробки, організації виробництва та просування на ринок нових товарів, послуг та технологій для задоволення потреб споживачів і суспільства у більш ефективний, ніж у конкурентів спосіб, на основі підвищення та реалізації інноваційного потенціалу підприємства, пошуку нових напрямків та засобів його ефективного використання з метою отримання прибутку та забезпечення умов його сталого розвитку. Саме у функціонуванні інноваційного агропромислового кластеру маркетинг інновацій має здійснюватися на трьох рівнях: на рівні наукових установ, як маркетинг новацій; на рівні сільськогосподарських підприємств, як маркетинг інноваційної сільськогосподарської продукції; на рівні державних установ, як маркетинг досягнень інноваційного аграрного кластеру, пропагування соціальної та екологічної значущості продукованих в кластері інновацій. Лише на всіх цих рівнях має сформуватися комплекс маркетингу інновацій.
В статье рассмотрены особенности маркетинга инноваций на предприятиях. Определено, что в рыночных условиях хозяйствования важным этапом инновационного процесса становится маркетинг инноваций, как систематическая деятельность всех его субъектов по разработке, организации производства и продвижения на рынок новых товаров, услуг и технологий для удовлетворения потребностей потребителей и общества в более эффективный, чем у конкурентов способ, на основе повышения и реализации инновационного потенциала предприятия, поиска новых направлений и средств его эффективного использования в целях получения прибыли и обеспечения условий устойчивого развития. Именно в функционировании инновационного агропромышленного кластера маркетинг инноваций должен осуществляться на трех уровнях: на уровне научных учреждений, как маркетинг инноваций; на уровне сельскохозяйственных предприятий, как маркетинг нновационной сельскохозяйственной продукции; на уровне государственных учреждений, как маркетинг достижений инновационного аграрного кластера, пропаганда социальной и экологической значимости произведенных в кластере инноваций. Только на всех этих уровнях должен сформироваться комплекс маркетинга инноваций
Specific features of marketing innovations on enterprises are considered in the article. It determined that in market conditions an important stage of the innovation process becomes marketing innovation as systematic activities of all its entities in the development, production and market promotion of new products, services and technologies to satisfy the needs of consumers and society more efficiently than the method of the competitors. It can be achieved by the way based on the promotion and realization of innovative potential of enterprise, new ways and means of its effective use for the purpose to make a profit and ensuring conditions for sustainable development. It is in the functioning of the innovative agroindustrial cluster, marketing innovation should be implemented at three levels: at the level of scientific institutions, such as the innovations marketing; on the level of agricultural enterprises as the marketing of innovative agricultural products; at the level of state institutions as the marketing achievements of innovative agricultural cluster, popularization of social and environmental significance which produced in the cluster of innovation. But on all these levels complex of marketing innovation is to develop.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3946
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf418.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.