Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайтер, Н. І.-
dc.date.accessioned2022-07-29T15:00:19Z-
dc.date.available2022-07-29T15:00:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРайтер Н. І. Аналіз конкурентних позицій сільськогосподарських підприємств як чинник підвищення їх ефективності. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 2. С. 55-63.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3935-
dc.description.abstractВ сучасних умовах господарювання виникає нова стратегічна концепція управління підприємством, яка спирається на позиціонування місця підприємства серед конкурентів станом на теперішній час та окреслення місця, яке підприємство хоче займати в майбутньому. Конкурентна позиція сільськогосподарського підприємства – це місце, яке воно займає у кожному секторі, в якому працює відповідно до результатів своєї діяльності та завдяки перевагам й недоліками порівняно з конкурентами. В статті досліджено конкурентні позиції сільськогосподарських підприємств Жовківського району Львівської області в розрізі основних товарних сегментів їх діяльності (в рослинництві це зернові культури, овочі та ягоди, а у тваринництві – м'ясо свиней). Запропоновано стратегічні альтернативи покращення конкурентних позицій сільськогосподарських підприємств району.uk_UA
dc.description.abstractВ современных условиях хозяйствования возникает новая стратегическая концепция управления предприятием, которая базируется на позиционирование места предприятия среди конкурентов по состоянию на текущее время и определение места, которое предприятие хочет занимать в будущем. Конкурентная позиция сельскохозяйственного предприятия - это место, которое оно занимает в каждом секторе, в котором работает соответственно с результатами своей деятельности и благодаря преимуществам и недостатками по сравнению с конкурентами. В статье исследованы конкурентные позиции сельскохозяйственных предприятий Жовковского района Львовской области в разрезе основных товарных сегментов их деятельности (в растениеводстве это зерновые культуры, овощи и ягоды, а в животноводстве – свинина). Предложены стратегические альтернативы улучшение конкурентных позиций сельскохозяйственных предприятий района.uk_UA
dc.description.abstractIn the current economic conditions arises a new strategic concept of the enterprise management. This strategic concept is based on the positioning the places of the enterprise among its competitors as at present and defining place that the company wants to occupy in the future. The competitive position of agricultural enterprises is a place that it occupies in each sector of its activity according to the results of its activities through the advantages and disadvantages compared to competitors. The competitive position agricultural enterprises of Zhovkva district in Lviv region by major commodity segments of its activities is investigated in the article. In crop production it is a grain crops, vegetables and fruits, and in animal production it is a pork. The strategic alternatives to improvement the competitive position agricultural enterprises of district have been proposed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2-
dc.subjectконкурентні позиціїuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectконкуренті перевагиuk_UA
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk_UA
dc.subjectстратегічна група конкурентівuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectКонкурентные позицииuk_UA
dc.subjectконкурентная средаuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.subjectсельскохозяйственные предприятияuk_UA
dc.subjectстратегическая группа конкурентовuk_UA
dc.subjectcompetitive positionuk_UA
dc.subjectcompetitive environmentuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectagricultural enterprisesuk_UA
dc.subjectstrategic group of competitoruk_UA
dc.subjectcompetitive strategyuk_UA
dc.titleАналіз конкурентних позицій сільськогосподарських підприємств як чинник підвищення їх ефективностіuk_UA
dc.title.alternativeАнализ конкурентных позиций сельскохозяйственных предприятий как фактор повышения их эффективностиuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the competitive position agricultural enterprises as a factor of increasing their efficiencyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf732.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.