Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3934
Title: | Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері |
Other Titles: | Конкурентные основы развития инновационной маркетинговой деятельности в аграрной сфере Competitive basis for the development of innovative marketing activities in the agricultural sector. |
Authors: | Данько, Ю. І. Жмайлов, В.М Блюмська-Данько, К. В. |
Keywords: | конкуренція;інноваційна маркетингова діяльність;маркетингові концепції;організаційно-економічний механізм;ринок;конкуренция;инновационная маркетинговая деятельность;маркетинговые концепции;организационно-экономический механизм;рынок;competition;innovative marketing activities;marketing concepts;organizational-economic mechanism;the market |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Харків |
Citation: | Данько Ю.І., Жмайлов В.М., Блюмська-Данько К.В. Конкурентні засади розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 2. С. 48-55. |
Series/Report no.: | Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2 |
Abstract: | В статті проведене комплексне дослідження конкурентних засад розвитку інноваційної маркетингової діяльності в аграрній сфері в умовах трансформаційних змін ринкового середовища. Встановлено, що використання прогресивних маркетингових концепцій дозволяє підприємству не пасивно реагувати на ринкові явища, а здійснювати раціональну, добре координовану політику завоювання ринків збуту, з одного боку, пристосовуючи асортимент товарів до вимог ринку, а з іншого - активно формуючи потреби і попит з метою найбільш прибуткової реалізації наявних ресурсів. Доведено, що активізація розвитку маркетингової діяльності та перехід до більш прогресивних концепцій напряму залежить від ефективності реалізації маркетингових
стратегій. Встановлено, що в умовах коли на ринку агропродовольчої продукції існує високий рівень конкуренції, саме маркетингова діяльність є визначальним чинником, що забезпечує наявність конкурентних переваг. Моніторинг споживчого ринку агропродовольчої продукції дозволив виявити той факт, що зростає вимога до
якості продукції, наявності торгової марки та іміджу виробника, які є невід’ємною частиною інноваційної маркетингової діяльності. Доведено, що дослідження споживчого ринку агропродовольчих товарів, в першу чергу, має враховувати купівельну спроможність споживача. В статье проведено комплексное исследование конкурентных основ развития инновационной маркетинговой деятельности в аграрной сфере в условиях трансформационных изменений рыночной среды. Установлено, что использование прогрессивных маркетинговых концепций позволяет предприятию не пассивно реагировать на рыночные явления, а осуществлять рациональную, хорошо скоординированную политику завоевания рынков сбыта, с одной стороны, приспосабливая ассортимент товаров к требованиям рынка, а с другой - активно формируя потребности и спрос с целью наиболее прибыльной реализации имеющихся ресурсов. Доказано, что активизация развития маркетинговой деятельности и переход к более прогрессивным концепциям напрямую зависит от эффективности реализации маркетинговых стратегий. Установлено, что в условиях, когда на рынке агропродовольственной продукции существует высокий уровень конкуренции, именно маркетинговая деятельность является определяющим фактором, обеспечивающим наличие конкурентных преимуществ. Мониторинг потребительского рынка агропродовольственной продукции позволил выявить тот факт, что возрастает требование к качеству продукции, наличия торговой марки и имиджа производителя, которые являются неотъемлемой частью инновационной маркетинговой деятельности. Доказано, что исследование потребительского рынка агропродовольственных товаров, в первую очередь, должен учитывать покупательную способность потребителя. The article conducted a comprehensive study of the competitive framework for the development of innovative marketing activity in the agrarian sphere in conditions of transformational changes in the market environment. It is established that the use of advanced marketing concepts allows the enterprise does not passively react to market phenomena and to carry out rational, well-coordinated policy of conquest of markets, on the one hand, fitting a range of products to market demands, and with another - actively shaping needs and demand for the most profitable use of the existing resources. It is proved that the activation of the development of marketing activities and the transition to more advanced concepts depends on the effectiveness of implementation of marketing strategies. It is established that in conditions when the market of some agricultural products there is a high level of competition, it is marketing activities is a determining factor in ensuring the competitive advantages. Monitoring of the consumer market of agricultural products allowed to reveal the fact that there is increasing demand for quality products, availability of trade mark and image of the manufacturer that are an integral part of the innovative marketing activities. Proven consumer market research in agrifood products in the first place should take into account the purchasing power of the consumer. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3934 |
ISSN: | 2524-0455 |
Appears in Collections: | Випуск 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.