Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSzwacka-Mokrzycka, Joanna-
dc.contributor.authorSavytska, Nataliia-
dc.contributor.authorLylyk, Iryna-
dc.date.accessioned2023-09-04T18:19:34Z-
dc.date.available2023-09-04T18:19:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationSzwacka-Mokrzycka J., Savytska N., Lylyk I. Sustainable marketing as an instrument of influence on consumer behavior. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 220-221uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38822-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleSustainable marketing as an instrument of influence on consumer behavioruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-221-222.pdf96.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.