Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorОмельченко, Галина Юріївна-
dc.contributor.authorБегмат, Діана Сергівна-
dc.date.accessioned2023-09-01T09:28:58Z-
dc.date.available2023-09-01T09:28:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБегмат Д. С. Особливості впровадження сучасних інструментів інтернет-реклами в діяльність туристичного підприємства: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Г. Ю. Омельченко; Харків: ДБТУ, 2023. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38634-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження роботи є Інтернет-реклама в сфері туризму. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи до впровадження сучасних інструментів Інтернет-реклами в діяльність туристичного підприємства. Теоретичною та методологічною основою дослідження, проведеного в роботі, стали наукові концепції та теоретичні розробки провідних вітчизняних і зарубіжних вчених у галузі туризмуuk_UA
dc.description.abstractThe object of research work is Internet advertising in the field of tourism. The subject of the study is theoretical and methodological approaches to the implementation of modern Internet advertising tools in the activities of a tourist enterprise. Scientific concepts and theoretical developments of leading domestic and foreign scientists in the field of tourism became the theoretical and methodological basis of the research conducted in the work.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectінтернет-реклама в туризміuk_UA
dc.subjectінструменти інтернет-рекламиuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична галузьuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjecttourist servicesuk_UA
dc.subjectInternet advertising in tourismuk_UA
dc.subjectInternet advertising toolsuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjecttourism enterpriseuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження сучасних інструментів інтернет-реклами в діяльність туристичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the implementation of modern Internet advertising tools in the activity of a tourist enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра туризму-
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Behmat_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
1.49 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.