Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБезгінова, Любов Іванівна-
dc.contributor.authorБєля, Даніїл Віталійович-
dc.date.accessioned2023-08-31T12:49:42Z-
dc.date.available2023-08-31T12:49:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБєля Д. В. Стратегічні напрямки розвитку підприємства сфери туристичного бізнесу: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Л. І. Безгінова; Харків: ДБТУ, 2023. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38569-
dc.description.abstractОсновною метою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є дослідження теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій із визначення напрямків стратегічного розвитку підприємства сфери туристичного бізнесу. Об’єктом дослідження є обґрунтування стратегічних напрямків розвитку підприємства сфери туристичного бізнесу. Предметом дослідження є стратегічне управління на підприємстві. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі опрацьовано теоретичні аспекти впровадження стратегічного менеджменту на підприємствах як прогресивний напрямок їх розвитку. У другому розділі проведено діагностику розвитку туристичного підприємства. Висновки та рекомендації, що містяться в роботі, полягають в узагальненні теоретичних засад з формування стратегії розвитку підприємства сфери туристичного бізнесу та обґрунтуванні пропозицій щодо вибору стратегічного напряму розвитку підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe main purpose of the qualification (bachelor's) thesis is to study the theoretical foundations and develop practical recommendations for determining the directions of strategic development of the enterprise in the field of tourism business. The object of research is to substantiate the strategic directions of development of the enterprise in the field of tourism business. The subject of the study is strategic management at the enterprise. In the qualification (bachelor's) work: The first chapter deals with theoretical aspects of the implementation of strategic management in enterprises as a progressive direction of their development. The second chapter analyzes the development of a tourism enterprise. The conclusions and recommendations contained in the paper are to summarize the theoretical foundations for the formation of a development strategy for an enterprise in the tourism business and to substantiate proposals for choosing a strategic direction for the development of the enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectстратегічний менеджментuk_UA
dc.subjectтуристичний бізнесuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectфункціональна стратегіяuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjecttourism businessuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectfunctional strategyuk_UA
dc.titleCтратегічні напрямки розвитку підприємства сфери туристичного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeStrategic directions of development of the enterprise in the field of tourism businessuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра туризму-
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Byelya_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
999.75 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Byelya_retsenziya.pdf
  Restricted Access
205.6 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Byelya_vidhuk.pdf
  Restricted Access
119.03 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.