Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38458
Title: Шляхи підвищення якості туристичного продукту та його конкурентоспроможності
Other Titles: Ways to improve the quality of the tourist product and its competitiveness
Authors: Адамович, Карина Максимівна
metadata.dc.contributor.advisor: Харчевнікова, Лілія Сергіївна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Keywords: туристична індустрія;туристичний продукт;тур агентська і тур операторська діяльність;ефективність просування турпродукту;tourism industry;tourism product;tour agency and tour operator activity;effectiveness of tourism product promotion
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Адамович К. Ю. Шляхи підвищення якості туристичного продукту та його конкурентоспроможності: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Л. С. Харчевнікова; Харків: ДБТУ, 2023. 86 с.
Abstract: Метою дослідження є систематизація теоретичних положень та сучасних методик визначення туристичного продукту як результату агентсько-операторської діяльності, визначення шляхів підвищення якості туристичного продукту та його конкурентоспроможності. Методи дослідження, що використовуються під час написання кваліфікаційної роботи: аналіз теоретичної та методологічної літератури в аспекті досліджуваної проблеми, анкетування, спостереження, порівняльний аналіз, статистичний метод. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі досліджено сутність туристичного продукту як результат агентсько-операторської діяльності. У другому розділі досліджено і проаналізовано якість туристичного продукту та шляхи підвищення його конкурентоспроможності. Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено сутність туристичного продукту як комплексу туристських послуг; вивчено структуру та рівні туристського продукту; досліджено теоретичні і прикладні положення процесу реалізації турпродукту і основні компоненти продажу; охарактеризовано процес організації роботи підприємства туристичної індустрії; досліджено і проаналізовано стан міжнародного і державного регулювання міжнародної туристської діяльності; проаналізовано економічно-фінансовий стан підприємства туристичної індустрії; вивчено сутність планування та розробки туристичного продукту як об'єкту асортиментної політики; досліджено маркетингову діяльність та цілеспрямовану рекламну політику як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичного продукту
The purpose of the study is to systematize theoretical provisions and modern methods of defining a tourist product as a result of agency-operator activity, to determine ways to improve the quality of a tourist product and its competitiveness. Research methods used when writing a qualification paper: analysis of theoretical and methodological literature in the aspect of the researched problem, questionnaires, observations, comparative analysis, statistical method. In the qualification (bachelor's) work: The first chapter examines the essence of the tourist product as a result of agency-operator activity. In the second chapter, the quality of the tourist product and the ways to increase its competitiveness are investigated and analyzed. Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the essence of the tourist product as a complex of tourist services was investigated; the structure and levels of the tourist product were studied; the theoretical and applied provisions of the process of tourism product realization and the main components of sales were investigated; the process of organizing the work of the tourism industry enterprise is characterized; the state of international and state regulation of international tourist activity was researched and analyzed; the economic and financial condition of the tourism industry enterprise was analyzed; the essence of planning and development of a tourist product as an object of assortment policy was studied; marketing activity and purposeful advertising policy as a means of increasing the competitiveness of the tourist product were investigated
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38458
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adamovych_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
1.06 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Adamovych_ referat.pdf
  Restricted Access
240.15 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.