Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38455
Назва: Маркетинговий аналіз діяльності підприємств індустрії туризму
Інші назви: Marketing analysis of tourism industry enterprises
Автори: Струк (Хом`якова), Єлизавета Романівна
Науковий керівник : Харчевнікова, Лілія Сергіївна
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Ключові слова: туристична індустрія;управління персоналом;кадровий потенціал;кадрове забезпечення індустрії туризму і гостинності;tourism industry;personnel management;personnel potential;personnel support of the tourism and hospitality industry
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Струк (Хом`якова) Є. Р. Маркетинговий аналіз діяльності підприємств індустрії туризму: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Л. С. Харчевнікова; Харків: ДБТУ, 2023. 77 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є систематизація теоретичних положень та сучасних методик дослідження маркетингової діяльності (маркетингового аналізу) підприємств індустрії туризму. Об`єктом дослідження є процес організації і удосконалення системи процесом організації збутової і маркетингової діяльності, сучасні тенденції проведення маркетингового аналізу підприємств сфери туризму. Предметом дослідження виступає є теоретико-методичні основи організації система управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства (на прикладі туристичної компанії «Tovis Travel») в сучасних кризових умовах. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі досліджено теоретичні основи організації маркетингової діяльності сфери туризму в сучасних кризових умовах. У другому розділі досліджено і проаналізовано сучасні тенденцій розвитку маркетингової діяльності підприємств індустрії туризму. Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено особливості маркетингу і проведення маркетингового аналізу у сфері туризму; вивчено комплексні маркетингові дослідження ринку в організаціях індустрії туризму; досліджено чинники розвитку маркетингових інновацій у сфері туризму; вивчено особливості трансформації маркетингових стратегій в туристичній галузі Україні на основі аналізу споживчого попиту під час пандемії COVID-19; досліджено сутність крос-маркетингу як головного елементу інноваційного маркетингового менеджменту в туризмі; проаналізовано процес організації збутової і маркетингової діяльності туристичного підприємства ( на прикладі туристичної компанії «Tovis Travel»).
The purpose of the research is the systematization of theoretical provisions and modern research methods of marketing activities (marketing analysis) of enterprises in the tourism industry. The object of the study is the process of organization and improvement of the system by the process of organization of sales and marketing activities, modern trends of marketing analysis of enterprises in the field of tourism. The subject of the study is the theoretical and methodological foundations of the organization of the marketing activity management system of a tourist enterprise (on the example of the tourist company "Tovis Travel") in modern crisis conditions. In the qualification (bachelor's) work: The first chapter examines the theoretical foundations of the organization of marketing activities in the field of tourism in modern crisis conditions. In the second chapter, modern trends in the development of marketing activities of enterprises in the tourism industry are researched and analyzed. Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the peculiarities of marketing and conducting marketing analysis in the field of tourism were investigated; comprehensive marketing research of the market in organizations of the tourism industry was studied; the factors of the development of marketing innovations in the field of tourism were investigated; studied the peculiarities of the transformation of marketing strategies in the tourism industry in Ukraine based on the analysis of consumer demand during the COVID-19 pandemic; the essence of cross-marketing as the main element of innovative marketing management in tourism was investigated; the process of organizing the sales and marketing activities of a tourist enterprise was analyzed (on the example of the tourist company "Tovis Travel").
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38455
Розташовується у зібраннях:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khomyakova Struk_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
921.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Khomyakova Struk_ referat.pdf
  Restricted Access
243.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.