Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38434
Title: Організація ефективного просування і продажу турпродукту
Other Titles: Organization of effective promotion and sale of tourist products
Authors: Чистякова, Аніта Олександрівна
metadata.dc.contributor.advisor: Безгінова, Любов Іванівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Keywords: туристичний ринок;туристичний продукт;туристичний бізнес;просування турпродукту;маркетингові стратегії просування турпродукту;tourist market;tourist product;tourist business;tourist product promotion;marketing strategies for tourist product promotion
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Чистякова А. О. Організація ефективного просування і продажу турпродукту: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Л. І. Безгінова; Харків: ДБТУ, 2023. 85 с.
Abstract: Головна мета даного дослідження це дослідження організації ефективного просування і продажу турпродукту. Об`єктом дослідження є аналіз сучасних тенденцій і особливостей організації ефективного просування і продажу турпродукту в сучасних глобалізаційних умовах цифровізації. Предметом дослідження є теоретико-методичні основи ефективного просування і продажу турпродукту в сучасних глобалізаційних умовах цифровізації. У роботі використано загальнонаукові методи та прийоми дослідження: аналіз, синтез, порівняння, аналіз статистичних даних. Проведений аналіз точок зору зарубіжних та вітчизняних авторів з питань дослідження міжнародного туристичного ринку дозволив обґрунтувати актуальні напрями розвитку туризму. Проведене дослідження засноване на офіційній інформації, що публікується міжнародними організаціями: Всесвітньої туристської організації (UNWTO), Всесвітньої ради з туризму та подорожей (WTTC). Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено сутність турпродукту, як результат взаємодії суб'єктів туристичного ринку; вивчено життєвий цикл туристського продукту і організація туристського сервісу; вивчено особливості комунікаційного комплексу в структурі просування туристського продукту; виявлено і встановлено роль соціальних мереж в просуванні туристичного продукту: інтернет-можливості просування туристичних послуг; проаналізовано сучасні тенденції методів просування туристичних послуг і аналіз конкурентів в туристичному бізнесі; проаналізовано стратегії маркетингу і просування туристичного продукту ; обґрунтовано, що виставки є одним із ефективних засобів просування туристичного продукту.
The main purpose of this study is to study the organization of effective promotion and sale of tourist products. The object of the research is the analysis of modern trends and features of the organization of effective promotion and sale of tourism products in modern globalization conditions of digitalization. The subject of the study is the theoretical and methodological foundations of effective promotion and sale of tourism products in modern globalization conditions of digitalization. The work uses general scientific methods and techniques of research: analysis, synthesis, comparison, analysis of statistical data. The analysis of the points of view of foreign and domestic authors on the research of the international tourist market made it possible to justify the current directions of tourism development. The conducted research is based on official information published by international organizations: the World Tourism Organization (UNWTO), the World Travel and Tourism Council (WTTC). Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the essence of the tourist product was investigated, as a result of the interaction of the subjects of the tourist market; the life cycle of a tourist product and the organization of a tourist service were studied; the peculiarities of the communication complex in the structure of promotion of the tourist product were studied; the role of social networks in the promotion of a tourist product has been identified and established: Internet opportunities for the promotion of tourist services; modern trends in methods of promotion of tourist services and analysis of competitors in the tourist business are analyzed; strategies of marketing and promotion of the tourist product were analyzed; it is substantiated that exhibitions are one of the effective means of promoting a tourist product
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38434
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chistyakova_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
713.92 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Chistyakova_ referat.pdf
  Restricted Access
191.29 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.