Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38427
Title: Проектування та позиціювання нових туристичних продуктів
Other Titles: Design and positioning of new tourist products
Authors: Дейнеко, Єлізавета Віталіївна
metadata.dc.contributor.advisor: Безгінова, Любов Іванівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Keywords: туристичний продукт;туристична компанія;туристичні напрями;розвиток регіонів;регіональний туристичний продукт;tourist product;tourist company;tourist destinations;development of regions;regional tourist product
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Дейнеко Є. В. Проектування та позиціювання нових туристичних продуктів: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Л. І. Безгінова; Харків: ДБТУ, 2023. 89 с.
Abstract: Головна мета даного дослідження це дослідження питань проектування та позиціювання нових туристичних продуктів. Також за наслідками проведеного дослідження визначити особливості пристосування різноманітних природних ресурсів до вимог виробництва і споживання туристських благ і формування туристських напрямів. Мета нашого дослідження – виявити перспективи, тренди, напрями, що впливають на економічні особливості розвитку туристського продукту в Україні; запропонувати перспективний напрям розвитку туристського продукту в Україні. Об`єктом дослідження є аналіз сучасних тенденцій і особливостей проектування та позиціювання нових туристичних продуктів в сучасних глобалізаційних умовах цифровізації. Проведене дослідження засноване на офіційній інформації, що публікується міжнародними організаціями: Всесвітньої туристської організації (UNWTO), Всесвітньої ради з туризму та подорожей (WTTC). Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено сутність поняття, структуру і феномен економічної суті туристичного продукту і туризму в цілому; вивчено методологічні підходи до проектування нового туристичного продукту і якість послуг туристичної компанії; вивчено еволюцію моделей просування турпродукту ; виявлено і встановлена роль природних ресурсів як чинників виробництва регіонального туристського продукту і формування туристських напрямів ; проаналізовано економічні особливості розвитку туристського продукту в Україні: перспективи, тренди, напрями; досліджено сутність цифрового сервісу, як драйвера просування послуг гостинності в інклюзивному туризмі; досліджено зарубіжний досвід створення туристських продуктів, заснованих на штучній атракції: методичні особливості.
The main purpose of this study is to study the design and positioning of new tourist products. Also, based on the results of the conducted research, determine the peculiarities of adaptation of various natural resources to the requirements of production and consumption of tourist goods and the formation of tourist destinations. The purpose of our research is to identify perspectives, trends, directions that affect the economic features of the development of the tourist product in Ukraine; to propose a promising direction for the development of the tourist product in Ukraine. The object of the study is the analysis of modern trends and features of design and positioning of new tourist products in modern globalization conditions of digitalization. The conducted research is based on official information published by international organizations: the World Tourism Organization (UNWTO), the World Travel and Tourism Council (WTTC). Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the essence of the concept, structure and phenomenon of the economic essence of the tourist product and tourism as a whole have been investigated; methodological approaches to the design of a new tourist product and the quality of services of a tourist company were studied; the evolution of tourism product promotion models was studied; the role of natural resources as factors in the production of the regional tourist product and the formation of tourist destinations was identified and established; analyzed the economic features of the development of the tourist product in Ukraine: prospects, trends, directions; the essence of the digital service as a driver of the promotion of hospitality services in inclusive tourism was investigated; the foreign experience of creating tourist products based on an artificial attraction was studied: methodical features.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38427
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Deyneko_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
765.17 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Deyneko_ referat.pdf
  Restricted Access
190.84 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.