Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorХудавердієва, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorБоровик, Марія Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-08-29T09:55:31Z-
dc.date.available2023-08-29T09:55:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБоровик М. В. Сутність організаційно-економічної діяльності підприємств туристичної індустрії і шляхи її удосконалення: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. В. А. Худавердієва; Харків: ДБТУ, 2023. 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38423-
dc.description.abstractМетою дослідження є систематизація теоретичних положень, аналіз динаміки і тенденції розвитку організаційно-економічної діяльності підприємств туристичної індустрії і шляхи її удосконалення. Об`єктом дослідження є сутність організаційно-економічної діяльності підприємств туристичної індустрії і шляхи її удосконалення. Предметом дослідження є теоретико-методичні основи сутності організаційно-економічної діяльності підприємств туристичної індустрії і шляхи її удосконалення. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі досліджено теоретичні основи організаційно-економічної діяльності підприємств туристичної індустрії . У другому розділі досліджено і проаналізовано організаційно-економічну діяльність підприємств туристичної індустрії і шляхи її удосконалення. Проведене дослідження засноване на офіційній інформації, що публікується міжнародними організаціями: Всесвітньої туристської організації (UNWTO), Всесвітньої ради з туризму та подорожей (WTTC). Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено функціонально-організаційну специфіку туристської галузі і її роль в ринковій економіці; вивчено стратегії розвитку підприємств туріндустрії на основі інформаційних технологій; досліджено сутність управління доходами, як невід'ємної частини маркетингу готельного підприємства; вивчено принципи нових форм роботи туристичних підприємств в умовах пандемії; досліджено і проаналізовано значення і суть управління персоналом в індустрії туризму і гостинності; проаналізовано організаційно-економічну діяльність підприємств туристичної індустрії ( на прикладі туристичного агентства «Holiday Travel»); обґрунтовано необхідність застосування ринкових інструментів в діяльності турфірмuk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the research is the systematization of theoretical provisions, the analysis of the dynamics and development trends of the organizational and economic activity of the enterprises of the tourism industry and the ways of its improvement. The object of the research is the essence of the organizational and economic activity of the enterprises of the tourism industry and the ways of its improvement. The subject of the study is the theoretical and methodological basis of the essence of the organizational and economic activity of the enterprises of the tourism industry and ways of its improvement. In the qualifying (bachelor's) thesis: The first chapter examines the theoretical foundations of the organizational and economic activity of enterprises in the tourism industry. In the second chapter, the organizational and economic activity of the enterprises of the tourism industry and the ways of its improvement are studied and analyzed. The conducted research is based on official information published by international organizations: the World Tourism Organization (UNWTO), the World Travel and Tourism Council (WTTC). Conclusions. The scientific value of this work consists of a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the functional and organizational specifics of the tourism industry and its role in the market economy were investigated; strategies for the development of tourism industry enterprises based on information technologies were studied; the essence of revenue management, as an integral part of hotel enterprise marketing, was investigated; the principles of new forms of operation of tourist enterprises in the conditions of the pandemic were studied; researched and analyzed the meaning and essence of personnel management in the tourism and hospitality industry; the organizational and economic activity of tourism industry enterprises was analyzed (on the example of the travel agency "Holiday Travel"); the necessity of using market instruments in the activity of travel agencies is substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectіндустрія туризмуuk_UA
dc.subjectфункціонально-організаційна специфіка туризмуuk_UA
dc.subjectорганізаційно-економічна діяльність турфірмuk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjectfunctional and organizational specifics of tourismuk_UA
dc.subjectorganizational and economic activity of travel agenciesuk_UA
dc.titleСутність організаційно-економічної діяльності підприємств туристичної індустрії і шляхи її удосконаленняuk_UA
dc.title.alternativeEssence of organizational and economic activity of enterprises of the tourism industry and ways of its improvementuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра туризму-
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borovyk _242_23_bak.pdf
  Restricted Access
851.58 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Borovyk referat.pdf
  Restricted Access
195.58 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.