Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38420
Title: Маркетинг в медичному і оздоровчому туризмі: маркетингові стратегії і їх вплив на розвиток експорту медичних послуг
Other Titles: Marketing in medical and wellness tourism: marketing strategies and their impact on the development of the export of medical services
Authors: Чорнодуб, Данііл Андрійович
metadata.dc.contributor.advisor: Даниленко, В. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Keywords: медичний туризм;маркетингові стратегії;маркетингові інструменти;маркетингове планування;маркетингові дослідження;medical tourism;marketing strategies;marketing tools;marketing planning;marketing research
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Чорнодуб Д. А. Маркетинг в медичному і оздоровчому туризмі: маркетингові стратегії і їх вплив на розвиток експорту медичних послуг»: кваліфікаційна (бакалаврська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр»: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. В. В. Даниленко; Харків: ДБТУ, 2023. 83 с.
Abstract: Метою дослідження є - огляд кращих маркетингових стратегій в країнах з розвиненою системою медичного туризму, презентація стратегій, застосованих медичними центрами, аналіз результатів маркетингових досліджень по розвитку медичного туризму в різних професійних групах і серед іноземних пацієнтів, а також розробка методичних підходів до створення маркетингових стратегій для медичних центрів. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі досліджено теоретичні основи організації маркетингу в медичному і оздоровчому туризмі. У другому розділі досліджено і проаналізовано стан і перспективи розвитку медичного і оздоровчого туризму: маркетингові інструменти при створенні стратегії для медичних центрів. Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: досліджено маркетинг в медичному і оздоровчому туризмі: маркетингові стратегії і їх вплив на розвиток експорту медичних послуг; вивчено маркетингові стратегії країн, що добилися успіху в розвитку медичного і оздоровчого туризму; досліджено методичні підходи до розробки маркетингових стратегій в медичному туризмі: емпіричний досвід; вивчено маркетингове дослідження умов і перспектив розвитку медичного туризму в Україні; досліджено і надано оцінку маркетингового дослідження рівня задоволеності іноземних пацієнтів, що одержали медичні послуги в вітчизняних медичних центрах; досліджено сутність маркетингового планування: метрики аналізу і комунікативні рішення; проаналізовано етапи розробки маркетингової стратегії і обґрунтування їх доцільності.
The purpose of the study is to review the best marketing strategies in countries with a developed system of medical tourism, to present the strategies used by medical centers, to analyze the results of marketing research on the development of medical tourism in various professional groups and among foreign patients, as well as to develop methodological approaches to creating marketing strategies for medical centers. In the qualifying (bachelor's) work: The first chapter examines the theoretical foundations of marketing organization in medical and health tourism. In the second chapter, the state and prospects for the development of medical and wellness tourism are researched and analyzed: marketing tools for creating a strategy for medical centers. Conclusions. The scientific value of this work consists of a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: marketing in medical and health tourism was investigated: marketing strategies and their impact on the development of the export of medical services; the marketing strategies of countries that have achieved success in the development of medical and health tourism have been studied; methodical approaches to the development of marketing strategies in medical tourism were investigated: empirical experience; marketing research of the conditions and prospects for the development of medical tourism in Ukraine was studied; researched and provided an evaluation of the marketing research on the level of satisfaction of foreign patients who received medical services in domestic medical centers; the essence of marketing planning was investigated: analysis metrics and communicative solutions; the stages of marketing strategy development and justification of their expediency are analyzed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38420
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chornodub_242_23_bak.pdf
  Restricted Access
723.1 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Chornodub referat.pdf
  Restricted Access
185.86 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.