Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38058
Title: Креативні рекламні технології як складова інноваційної політики підприємств ресторанного господарства та роздрібної торгівлі
Authors: П’ятницька, Г. Т.
Григоренко, О. М.
Найдюк, В. С.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: П’ятницька Г. Т., Григоренко О. М., Найдюк В. С. Креативні рекламні технології як складова інноваційної політики підприємств ресторанного господарства та роздрібної торгівлі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 446-448.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38058
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_446-448.pdf171.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.