Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександрова, С. А.-
dc.contributor.authorВласенко, В. А.-
dc.date.accessioned2023-08-22T06:11:59Z-
dc.date.available2023-08-22T06:11:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАлександрова С. А., Власенко В. А. Маркетинговий підхід у кадровому менеджменті підприємств готельної індустрії. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 365-366.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37996-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід у кадровому менеджменті підприємств готельної індустріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_365-366.pdf170.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.