Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37778
Title: Роль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесу
Authors: Шталь, Т. В.
Козуб, В. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Шталь Т. В., Козуб В. О. Роль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 102-104.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37778
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_102-104.pdf210.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.