Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37760
Title: Роль і місце сучасного маркетингу в забезпеченні інноваційного процесу підприємств
Authors: Федорченко, А. В.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Федорченко А. В. Роль і місце сучасного маркетингу в забезпеченні інноваційного процесу підприємств. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 90-91.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37760
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_90-91.pdf185.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.