Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37737
Title: Instagram як інноваційний інструмент просування бізнесу
Authors: Коваль, С. І.
Макар, Н. М.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Коваль С. І., Макар Н. М. Instagram як інноваційний інструмент просування бізнесу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 40-41.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37737
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_40-41.pdf185.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.