Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37728
Title: Метод white paper як маркетингова інновація на ринку складних продаж
Authors: Бредіхін, В. М.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Бредіхін В. М. Метод white paper як маркетингова інновація на ринку складних продаж. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 22-24.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37728
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_22-24.pdf189.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.