Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37510
Title: Формування ринкової стратегії підприємства оптової торгівлі на засадах бенчмаркінгу
Authors: Синицина, Г. А.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Синицина Г. А. Формування ринкової стратегії підприємства оптової торгівлі на засадах бенчмаркінгу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 330-331.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37510
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_330-331.pdf107.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.