Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37418
Название: Аналіз та шляхи вдосконалення комплексу маркетингу в роздрібній мережі «Дігма»
Авторы: Баранова, А. О.
Олініченко, К. С.
Дата публикации: 22-мая-2014
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Баранова А. О., Олініченко К. С. Аналіз та шляхи вдосконалення комплексу маркетингу в роздрібній мережі «Дігма». Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 211-212
Серия/номер: Маркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37418
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezi_2-211-212.pdf178.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.