Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОльшанський, O. В.-
dc.date.accessioned2023-08-07T12:19:34Z-
dc.date.available2023-08-07T12:19:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОльшанський O. В. Маркетингова політика туристичного підприємства. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 221-222.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37374-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетингова політика туристичного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_221-222.pdf105.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.