Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/37351
Title: Роль маркетингового планування в діяльності підприємства
Authors: Михайлова, М. В.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Михайлова М. В. Роль маркетингового планування в діяльності підприємства. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 177-178.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37351
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_177-178.pdf105.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.