Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3713
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHalynska, A.-
dc.contributor.authorKyrychok, О.-
dc.date.accessioned2022-07-22T10:33:43Z-
dc.date.available2022-07-22T10:33:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationHalynska A., Kyrychok O. Management of the complex of marketing measures for Ukranian Enterprises of Agriculture. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 2. С. 69-74.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3713-
dc.description.abstractThe article is devoted to the formation of managerial decisions to ensure the formation of a marketing complex by the companies of the AIC of Ukraine. The purpose of this article is to identify the peculiarities of forming a complex of marketing by Ukrainian companies in the agroindustrial complex. The authors describe the results of qualitative research, during which the main directions for further use in the enterprises of the agroindustrial complex of Ukraine were defined: the creation of brands, the establishment of relations with customers, the use of social networks and promotion of sales, the sale of products in the package, as well as the use of defective products in the future production. To achieve this goal, it is necessary to analyze the preliminary research of marketing of agroindustrial complexes both Ukrainian and foreign scientists. Marketing in the agroindustrial complex is denoted by the term «agromarketing». It involves the study, forecasting and implementation of entrepreneurial activities of economic entities in the field of production, processing, storage, transportation and sale of agricultural products with a view to maximizing profits. The introduction of marketing innovations in the agroindustrial complex makes the enterprise more diversi-fied, providing it with an additional competitive advantage. In addition to innovations related to production and organizational processes, for the enterprise of agrarian and industrial complex it is important to consistently form its own brand. Thanks to the brand with well-defined values and harmonious communication channels with the consumer, the company creates additional value for itself and for its product, it strengthens consumer loyalty and the relevance of products. The limitation of this study is the chosen method – the study of one company leads to the impossibility of generalizing the conclusions drawn. The selected company operates on a special market in special conditions, which differ considerably from other sectors of the Ukrainian market.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена формуванню управлінських рішень для забезпечення формування маркетингового комплексу компаніями АПК України. Мета цієї статті – виявити особливості формування комплексу маркетингу українськими компаніями в агропромисловому комплексі. Автори описують результати якісного дослідження, в ході якого були визначені основні напрямки подальшого використання на підприємствах АПК України: створення брендів, встановлення відносин із замовниками, використання соціальних мереж та стимулювання продажів , продаж продукції в упаковці, а також використання бракованої продукції в майбутньому виробництві. Для досягнення цієї мети необхідно проаналізувати попереднє дослідження маркетингу агропромислових комплексів як українських, так і зарубіжних вчених. Маркетинг в агропромисловому комплексі позначається терміном «агромаркетинг». Він передбачає вивчення, прогнозування та здійснення підприємницької діяльності суб’єктів господарювання у сфері виробництва, переробки, зберігання, транспортування та реалізації сільськогосподарської продукції з метою отримання максимального прибутку. Впровадження маркетингових нововведень в агропромисловий комплекс робить підприємство більш диверсифікованим, надаючи йому додаткову конкурентну перевагу. Крім нововведень, пов'язаних з виробничими та організаційними процесами, для підприємства аграрнопромислового комплексу важливо послідовно формувати власний бренд. Завдяки бренду з чітко визначеними цінностями та гармонійними каналами комунікації зі споживачем компанія створює додаткову цінність для себе та свого продукту, зміцнює лояльність споживачів та актуальність продукції. Обмеженням цього дослідження є обраний метод – вивчення однієї компанії призводить до неможливості узагальнити зроблені висновки. Вибрана компанія працює на спеціальному ринку в особливих умовах, які значно відрізняються від інших секторів українського ринку.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2-
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectmarketing measuresuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectagromarketinguk_UA
dc.subjectagroindustrial com-plex (AIC)uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectзаходи маркетингуuk_UA
dc.subjectагромаркетінгuk_UA
dc.subjectагропромисловий комплекс (АПК)uk_UA
dc.titleManagement of the complex of marketing measures for Ukrainian Enterprises of Agricultureuk_UA
dc.title.alternativeУправління комплексом маркетингових заходів для українських підприємств сільського господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Випуск 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13.pdf221.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.