Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3689
Title: Механізми формування та впровадження операційних стратегій у діяльності аграрних підприємств
Other Titles: Mechanisms of formation and implementation of operational strategies in the agricultural enterprises activities
Authors: Гавриленко, О. В.
Keywords: операційна стратегія;стратегічне управління;аграрне підприємство;господарська діяльність;результати діяльності;виробничий план;збутова діяльність;operating strategy;strategic management;agrarian enterprise;economic activity;results of activity;production plan;marketing activity
Issue Date: 2019
Publisher: Харків
Citation: Гавриленко О. В. Механізми формування та впровадження операційних стратегій у діяльності аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 2. С. 43-48.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2
Abstract: Вступ. Нестабільність ринкового середовища вимагає від аграрних підприємств змінювати існуючі під-ходи до управління. Підвищення рівня конкурентоспроможності таких підприємств можливе за рахунок розроб-лення та впровадження відповідних стратегій. Особливу увагу доцільно приділити збутовій діяльності. Оперативна стратегія підприємства повинна базуватися на ефективному плані виробництва. Метою статті є формування механізмів генерування та імплементації операційних стратегій аграрних підприємств. Результати. Обґрунтовано важливість комплексного підходу до формування виробничого плану аграрного підприємства в нестабільних економічних умовах. Встановлено відсутність зв’язку між оцінюванням стратегі-чних підходів і математичних методів. Узагальнено підходи до виробничого планування у процесі діяльності аг-рарного підприємства. Визначено цільові функції лінійного та нелінійного математичного програмування для оцінювання операційного менеджменту. Відзначено важливість конкурентної стратегії аграрного підприємства для утримання його позицій на ринку. Наведено фактори формування конкурентної стратегії аграрного підпри-ємства. Розроблено алгоритм моделювання стратегій операційної діяльності аграрної організації. Наведено й оха-рактеризовано етапи системи стратегічного управління операційною діяльністю аграрного підприємства. За-пропоновано альтернативи оптимізації виробничої програми. Систематизовано методи виробничого планування в умовах різних ринкових структур. Висновки. Запропонований алгоритм моделювання стратегій операційної діяльності аграрної організації сприятиме обґрунтованому вибору стратегії з урахуванням ринкових умов. Врахування специфіки формування споживчого попиту і факторів конкурентної реакції на ринку дозволять визначити оптимальне співвідношення цін та обсягів продукції. Це сприятиме узгодженню локальних планів і оптимізації отримуваного прибутку.
Introduction. The volatility of the market environment requires agrarian enterprises to change existing approaches to management. Increasing the competitiveness of such enterprises is possible through the development and implementation of appropriate strategies. Particular attention should be paid to marketing activities. The enterprise's operational strategy must be based on an effective production plan. The purpose of the article is to create mechanisms for generating and implementing operational strategies of agricultural enterprises. Results. The importance of a comprehensive approach to the production plan formation of agrarian enterprise is substantiated in unstable economic conditions. There is no correlation between the strategic approaches evaluation and mathematical methods. Approaches to production planning in the process of agrarian enterprise activity are generalized. The objective functions of linear and nonlinear mathematical programming for operational management evaluation are determined. The importance of competitive strategy of agrarian enterprise for maintaining its position in the market has been noted. The factors of a competitive strategy formation of agrarian enterprise are given. The algorithm of strategies modeling of agrarian organization operational activity is developed. The stages of the strategic management system of agrarian enterprise operational activity have been presented and characterized. Alternatives to the production program optimization are offered. The methods of production planning in different market structures are systematized. Conclusions. The proposed algorithm design strategies for agrarian enterprise operational activity facilitate rea sonable choice of strategy considering market conditions. Taking into account the specifics of consumer demand formation and factors of competitive reaction in the market will allow to determine the optimal ratio of prices and volumes of products. This will help coordinate local plans and optimize revenue.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3689
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf250.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.