Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3682
Title: Перспективы актуализации сегментирования национального рынка сухого картофеля
Other Titles: Перспективи актуалізації сегментування національного ринку сухої картоплі
Prospects of actualization segmentation of the national market of dried potato
Authors: Прядко, О. Н.
Issue Date: 2016
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Прядко О. Н. Перспективы актуализации сегментирования национального рынка сухого картофеля. Інженерія переробних і харчових виробництв. 2016. № 1 (1). С. 89-92.
Series/Report no.: Інженерія переробних і харчових виробництв;№ 1 (1)
Abstract: В статье представлены результаты маркетингового исследования на основе потребительской выборки в регионах Украины и доступа к первичной информации, сделан анализ рынка картофельного пюре быстрого приготовления в Украине, изучены мотивы потребления данного вида продукции, ценовая сегментация, проанализирована структура рынка в разрезе упаковки и вида вкуса.
В статті надані результати маркетингового дослідження засновані споживчою вибіркою в регіонах України й доступу до первинної інформації, зроблений аналіз ринку картопляного пюре миттєвого приготування в Україні, вивчені мотиви споживання даного виду продукції, цінове сегментування, проаналізована структура ринку в розрізі упаковки й виду смаку.
The article presents the results of marketing research based on a sample of consumers in regions of Ukraine and access to primary data, an analysis of the market of ready-to-cook mashed potatoes in Ukraine is made, the motives of consumption of this product type, price segmentation studied, market structure in the context of package and type of taste is analyzed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3682
Appears in Collections:№ 1 (1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf690.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.