Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3646
Title: Маркетинговий інструментарій в механізмах управління розвитком експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва
Other Titles: Marketing tools in mechanisms for managing the export potential of agro-industrial enterprises
Authors: Хань, Сіньмень
Keywords: експортний потенціал;управління розвитком;економічний потенціал;конкурентоспроможність;маркетинговий інструментарій;агропромислове виробництво;експорт;export potential;development management;economic potential;competitiveness;marketing tools;agroindustrial production;export
Issue Date: 2019
Publisher: Харків
Citation: Хань Сіньмень Маркетинговий інструментарій в механізмах управління розвитком експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 3. С. 61-66.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: Вступ. Зміни у світовій та вітчизняній економіці вимагають від агропромислових підприємств удосконалювати процес управління розвитком експортного потенціалу. Важливу роль у вирішенні даного питання відіграє маркетинговий інструментарій. Його формування та використання у значній мірі обумовлює конкурентоспроможність підприємств агропромислового виробництва та визначає ситуацію на цьому ринку. Метою наукового дослідження є узагальнення особливостей формування маркетингового інструментарію в механізмах управління розвитком експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва. Результати. Обґрунтовано сутність та доцільність впровадження моделі використання маркетингового менеджменту у вітчизняній практиці. Визначено направленість маркетингу в аграрному виробництві. Охарактеризовано фактори, що визначають умови формування експортного потенціалу підприємств агропромислового виробництва при виході на міжнародні ринки. Визначено протиріччя економічного характеру в системі продовольчого маркетингу. Виділено першочергове завдання маркетингової діяльності, яке полягає у примиренні виникаючих протиріч. Наведено визначення сутності поняття конкурентних переваг з позиції економіки підприємства, менеджменту, маркетингу, фінансової діяльності, логістики. Означено роль інтеграційних процесів у поведінці споживача продукції. Визначено головну функцію економічних інструментів в системі механізму формування конкурентних переваг. Охарактеризовано сегменти (економічний, техніко-технологічний, якість продукції, правила взаємовідносин, організаційний) механізму формування конкурентних переваг на основі логістичного підходу на рівні суб'єкта господарювання через сукупність інструментів. Визначено ціни як важіль маркетингової діяльності аграрного підприємства. Означено різновиди насичення ринку. Наведено комунікаційні маркетингові плани практичного та стратегічного значення. Висновки. Удосконалення маркетингового інструментарію в механізмах управління розвитком експортного потенціалу агропромислових підприємств повинне відбуватися з урахуванням світового досвіду. Важливим завданням є його адаптація до вітчизняних реалій. Це забезпечить підтримання належного рівня конкурентоспроможності продукції вітчизняного виробника.
Introduction. Changes in the world and domestic economy require the agro-industrial enterprises to improve the process of managing export potential development. An important role in solving this issue is played by marketing tools. Its formation and use largely determines the competitiveness of agro-industrial enterprises and determines the situation on the this market. The purpose of scientific research is to summarize the peculiarities of forming marketing tools in the mechanisms of managing the export potential development of agricultural enterprises. Results. The essence and expediency of model introduction of using marketing management in domestic practice are substantiated. The orientation of marketing in agrarian production is determined. The factors are characterized that determine the conditions for the export potential of agro-industrial enterprises when entering international markets. The contradictions of economic character in the food marketing system are identified. The priority of marketing activity, which is to reconcile emerging contradictions, is highlighted. The essence definition of the competitive advantages concept is given from the point of view of enterprise economy, management, marketing, financial activity, logistics. The integration processes role in the consumer behaviour is outlined. The main function of economic instruments in the formation mechanism system of competitive advantages is determined. Segments (economic, technical and technological, quality of production, rules of relations, organizational) in the mechanism of competitive advantages formation are characterized on the basis of logistic approach at the entity level through a set of tools. The prices are determined as a lever of marketing activity of agrarian enterprise. Varieties of market saturation are defined. The communication marketing plans of practical and strategic importance are presented. Conclusions. Improvement of marketing tools in the mechanisms of managing the export potential development of agro-industrial enterprises should take into account the world experience. An important task is its adaptation to domestic realities. This will maintain the proper level of competitiveness of domestic products.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3646
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf217.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.