Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗамлинський, Я. В.-
dc.date.accessioned2023-07-14T10:33:07Z-
dc.date.available2023-07-14T10:33:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗамлинський Я. В. Клієнтоорієнтованість: заходи щодо підвищення лояльності клієнтів: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 19 травня 2023 р.; Харків: ДБТУ, 2023. С. 187-191.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35849-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleКлієнтоорієнтованість: заходи щодо підвищення лояльності клієнтівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mk-19-05-23-187-191.pdf172.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.