Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДядін, А. С.-
dc.contributor.authorІльяшенко, О. М.-
dc.date.accessioned2023-07-10T15:04:02Z-
dc.date.available2023-07-10T15:04:02Z-
dc.date.issued2014-05-22-
dc.identifier.citationДядін А. С., Ільяшенко О. М. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комункацій. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 159-160uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35562-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМіжнародна економіка;Секція 11-
dc.titleТенденції розвитку інтегрованих маркетингових комункаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_2-159-160.pdf172.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.