Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмольнякова, Н. М.-
dc.contributor.authorГармаш, В. В.-
dc.date.accessioned2023-07-10T14:28:01Z-
dc.date.available2023-07-10T14:28:01Z-
dc.date.issued2014-05-22-
dc.identifier.citationСмольнякова Н. М., Гармаш В. В. Ціна як фактор і результат конкурентоспроможності товарів. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 22 травня 2014 р. Харків: ХДУХТ, 2014. У 2-х ч. Ч. 2. С. 139-140uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35551-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка підприємств харчування і торгівлі;Секція 10-
dc.titleЦіна як фактор і результат конкурентоспроможності товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_2-139-140.pdf174.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.