Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35345
Title: Моделювання маркетингової стратегії управління попитом
Authors: Зацаринін, С. А.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Зацаринін С. А. Моделюванн маркетингової стратегії управління попитом: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 10 листопада 2022 р.; Харків: ДБТУ, 2022. С. 82-85.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35345
Appears in Collections:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mk_10-11-22-82-85.pdf157.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.