Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/35319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабко, Н. М.-
dc.date.accessioned2023-07-07T10:47:53Z-
dc.date.available2023-07-07T10:47:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБабко Н. М. Event маркетинг як складова системи інтегрованих маркетингових комунікацій: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 10 листопада 2022 р.; Харків: ДБТУ, 2022. С. 40-42.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35319-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleEvent маркетинг як складова системи інтегрованих маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mk_10-11-22-40-42.pdf151.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.