Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35165
Назва: Маркетингові дослідження попиту на нову продукцію з рослинної сировини
Автори: Кобец, А. С.
Науковий керівник : Щербакова, Т. В.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Кобец А. С. Маркетингові дослідження попиту на нову продукцію з рослинної сировини. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Щербакова Т. В. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 1. С. 171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/35165
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_1_171-171.pdf135.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.