Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32200
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVitkovskyi, Yu.-
dc.contributor.authorSmihunova, O.-
dc.contributor.authorRebilas, Rafal-
dc.date.accessioned2023-05-16T08:12:25Z-
dc.date.available2023-05-16T08:12:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationVitkovskyi Yu., Smihunova O., Rebilas Rafal. Features of organic product promotion management in international markets. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року); Харків: ДБТУ, 2023.С. 16-19uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32200-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleFeatures of organic product promotion management in international marketsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-17-20.pdf207.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.