Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСорокіна, С. В.-
dc.contributor.advisorАкмен, В. О.-
dc.contributor.authorЛагорська, А. О.-
dc.contributor.authorФарафонова, С. А.-
dc.date.accessioned2023-05-04T14:22:06Z-
dc.date.available2023-05-04T14:22:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛагорська А. О., Фарафонова С. А. Вплив гендеру на задоволеність клієнтів рівнем готельного сервісу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 30 – 31 березня 2023 р.; наук. кер. С. В. Сорокіна, В. О. Акмен. Ч. 2. Полтава, 2023. С. 576-577uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31549-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПолтаваuk_UA
dc.titleВплив гендеру на задоволеність клієнтів рівнем готельного сервісуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb_Ak_problem_2023_2-576-577.1.pdf987.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.