Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30749
Назва: Improvement of marketing complex for enterprises of hospitality and retail industry
Інші назви: Удосконалення комплексу маркетингу підприємств індустрії гостинності та роздрібної торгівлі
Автори: Yancheva L.
Melushova І.
Mykhailova M.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Yancheva L., Melushova І., Mykhailova M. Improvement of marketing complex for enterprises of hospitality and retail industry (Удосконалення комплексу маркетингу підприємств індустрії гостинності та роздрібної торгівлі). Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 8-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30749
ISBN: 978-617-7675-02-9
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_8-15.pdf456.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.