Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30542
Title: Управління конкурентоспроможністю торговельних центрів
Other Titles: Management of the competitiveness of shopping centers
Authors: Губицька, Анна
metadata.dc.contributor.advisor: Яцун, Л. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Губицької А. Управління конкурентоспроможністю торговельних центрів: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 073 Менеджмент; наук. керівник Л. М. Яцун; Харків, 2022. 110 с.
Abstract: Забезпечення стійкого економічного зростання торговельної галузі та найбільш повного задоволення потреб споживачів можливо за умов ефективного управління діяльністю торговельних підприємств. Проявом сучасних процесів позитивного характеру у роздрібній торгівлі виступає формування і розвиток нових для організаційних утворень – міжнародних корпоративних торговельних мереж та торговельно-розважальних центрів. Метою дослідження даної магістерської роботи є розробка стратегії формування міжнародних торговельно-розважальних комплексів корпоративного типу з системою ритейлу та напрямів підвищення ефективності менеджменту. Основними завданнями магістерської роботи визначено: визначення передумов і факторів впливу на формування торговельних комплексів у роздрібній торгівлі України та класифікації даних структур; дослідження конкурентного середовища роздрібної торгівлі, формування й регулювання функціонування міжнародних торговельних мереж і центрів; узагальнення зарубіжного досвіду щодо формування торговельних мереж і центрів та їх функціонування в умовах конкурентного середовища; дослідження процесів формування і розвитку міжнародних торговельних центрів в Україні, оцінка показників ефективності їх діяльності та управління; обґрунтування основних методичних підходів щодо розробки стратегії формування міжнародних торговельних центрів та рекомендацій щодо визначення потенційних стратегічних сфер їх діяльності; розробка інформаційно-організаційного забезпечення діяльності міжнародних торговельних центрів та підвищення ефективності менеджменту. Об’єктом дослідження є процес управління формуванням міжнародних корпоративних торговельних комплексів у роздрібній торгівлі України та діяльності супермаркетів на прикладі ТРК «РОСТ”; Предметом дослідження є методичні та практичні аспекти стратегії формування та менеджменту міжнародних торговельних центрів, зокрема, корпоративних, у роздрібній торгівлі. Досліджено, що сучасні ТРК мають досить розвинену операційну та управлінську структури як лінійно-функціонального так і матричного типу.
Ensuring sustainable economic growth of the trade industry and the most complete satisfaction of consumer needs is possible under the conditions of effective management of the activities of trade enterprises. A manifestation of modern processes of a positive nature in retail trade is the formation and development of new organizational entities - international corporate trade networks and trade and entertainment centers. The purpose of the research of this master's thesis is to develop a strategy for the formation of international trade and entertainment complexes of a corporate type with a retail system and directions for improving management efficiency. The main tasks of the master's thesis are defined as: determination of prerequisites and influencing factors on the formation of trade complexes in the retail trade of Ukraine and classification of these structures; research of the competitive environment of retail trade, formation and regulation of the functioning of international trade networks and centers; generalization of foreign experience regarding the formation of trade networks and centers and their functioning in the conditions of a competitive environment; study of processes of formation and development of international trade centers in Ukraine, assessment of indicators of the effectiveness of their activity and management; substantiation of the main methodological approaches to the development of a strategy for the formation of international trade centers and recommendations for determining potential strategic areas of their activity; development of information and organizational support for the activities of international trade centers and improvement of management efficiency. The object of the study is the process of managing the formation of international corporate trade complexes in the retail trade of Ukraine and the activities of supermarkets on the example of the ROST TRC; The subject of the study is methodical and practical aspects of the strategy of formation and management of international trade centers, in particular, corporate ones, in retail trade. It has been studied that modern TRCs have a fairly developed operational and management structure of both linear-functional and matrix type.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30542
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_MAH_44_2_073z-21m-Hubyts_ka.pdf
  Restricted Access
1.85 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.