Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.date.accessioned2023-04-20T09:40:35Z-
dc.date.available2023-04-20T09:40:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Зелений маркетинг як інструмент формування культури відповідального споживання. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 23 квітня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 219-220.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30453-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleЗелений маркетинг як інструмент формування культури відповідального споживанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t-k_23.04.20_219-220.pdf685.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.