Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30280
Title: Антикризове управління міжнародним готельно-ресторанним комплексом
Authors: Мороз, Владислав
metadata.dc.contributor.advisor: Яцун, Л. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: антикризове управління;бізнес-процеси;стратегія;готельне господарство;готельно-ресторанний комплекс;фактори розвитку;конкурентоспроможність;туристичний потенціал;процес обслуговування;strategic management;strategy;hospitality;hotel-restaurant komplex;factors of competitiveness;tourism potential;the process of service
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Мороз В. Антикризове управління міжнародним готельно-ресторанним комплексом: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 073 Менеджмент; наук. кер. Л. М. Яцун; Харків: ДБТУ, 2022. 95 с.
Abstract: У роботі узагальнено понятійний апарат щодо визначення сутності понять «стратегія» та «управління готельно-ресторанним комплексом» та запропоновано визначення даних понять з урахуванням розглянутих специфічних рис, що характерні для сфери послуг. Проаналізовано стан та перспективи розвитку готельно-ресторанних комплексів, обґрунтовано доцільність співробітництва в сфері готельного господарства. Досліджено управлінську та фінансову діяльність готельно-ресторанного комплексу, визначено його конкурентну позицію. Наукова новизна: розроблено стратегію розвитку готельно-ресторанного комплексу в напрямі формування готельних мереж, визначено основні напрями її реалізації на основі інноваційних бізнес -процесів та встановлено доцільність їх впровадження та економічно-соціальна ефективність. Використання комп’ютерних та інформаційних технологій визначається: аналізом сучасних інформаційних технологій, що використовуються в роботі готельно-ресторанного комплексу; підготовкою комп’ютерної презентації роботи.
In the thesis determinations of «strategy» and «strategic management» are generalized and the new ones subject to specific characteristics of hotel industry are proposed. The state and prospects of cross-border collaboration analyzed. Suitability of cooperation in the hotel industry are substantiated. Management and financing activity of the hotel that is the representative of the euroregion is analyzed. Scientific novelty: development strategy of the hotel industry of euroregion, the main lines of its implementation are proposed . Use of information technologies is defined on an analysis of modern information technologies in hotel industry, computer training thesis presentation
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30280
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_MAH_44_2_073z-21m-Moroz.pdf
  Restricted Access
1.34 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.