Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/2940
Title: | Державна політика як інструмент державного управління в сфері бюджетної безпеки |
Other Titles: | Public policy as a tool of public administration in the field of budget security |
Authors: | Свірко, С.В. Тарасова, Т.О. |
Keywords: | державна політика;державне управління;бюджетна безпека;класифікація;принципи;public policy;public administration;budget security;classification;principles |
Issue Date: | 29-Mar-2021 |
Publisher: | Харків : ХНАУ |
Citation: | Свірко С.В., Тарасова Т.О. Державна політика як інструмент державного управління в сфері бюджетної безпеки. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2021. Т.1. № 2. С. 49-64. |
Abstract: | Свірко С.В., Тарасова Т.О. Державна політика як інструмент державного управління в сфері бюджетної безпеки. В статті здійснено опрацювання положень державної політики в
сфері бюджетної безпеки. На підставі багатостороннього опрацювання
понятійного поля сучасної науки про державне управління запропоновано
визначення вказаного поняття, під яким слід розуміти цілеспрямовану,
безперервну та організовану діяльність державних інституцій в сфері
бюджетної безпеки з метою її досягнення, стабілізації та зростання.
При цьому під “бюджетною безпекою” автори розуміють стан
фінансової захищеності сектору загального державного управління, що
характеризується платоспроможністю та фінансовою стійкістю
держави, як економічного суб’єкту, що надає можливість
інституціональним одиницям вказаного сектору реалізовувати
повноваження на виконання функцій держави максимально результативно
та ефективно в умовах мінливого середовища, зовнішніх та внутрішніх
загроз. В основу класифікації державної політики в сфері бюджетної
безпеки умотивовано покласти класифікацію власне бюджетної безпеки,
яку сформовано за такими ознаками: за рівнем бюджету: бюджетна
безпека за державним рівнем; бюджетна безпека за місцевим рівнем; за
елементами бюджету: бюджетна безпека доходів; бюджетна безпека
видатків та кредитування; бюджетна безпека фінансування; бюджетна
безпека боргу; за функціями держави: бюджетна безпека щодо реалізації
загального управління; бюджетна безпека щодо реалізації політичної
функції; бюджетна безпека щодо реалізації економічної функції;
бюджетна безпека щодо реалізації функції громадського та правового
порядку; бюджетна безпека щодо реалізації соціально-гуманітарної
функції; бюджетна безпека щодо реалізації інформаційно-комунікаційних
функції; бюджетна безпека щодо реалізації ресурсно-екологічної функції;
бюджетна безпека щодо реалізації міжнародно –дипломатичної функції.
Базуючись на загальних принципах державної політики в цілому та
національної безпеки зокрема, пропонується до принципів державної
політики в сфері бюджетної безпеки віднести: верховенства права та
законності; публічності та прозорості; спадковості та безперервності;
пріоритетності цілей; повноти охоплення; синергійності структурних
елементів; результативності та ефективності; підзвітності та
контролю. S. Svirko, T. Tarasova. Public policy as a tool of public administration in the field of budget security. The article deals with the provisions of state policy in the field of budget security. Based on the multifaceted elaboration of the conceptual field of modern science of public administration, it is proposed to define this concept, which should be understood as purposeful, continuous and organized activity of state institutions in the field of budget security in order to achieve, stabilize and grow. At the same time, the authors understand “budget security” as the state of financial security of the general government sector, characterized by the solvency and financial stability of the state as an economic entity, which enables institutional units of this sector to exercise their powers as effectively and efficiently as possible. changing environment, external and internal threats.The classification of state policy in the field of budget security is based on the classification of budget security itself, which is formed on the following grounds: by budget level: budget security by state level; budget security at the local level; by budget elements: budget security of revenues; budgetary security of expenditures and lending; budgetary security of financing; budgetary debt security; by functions of the state: budget security for the implementation of general management; budget security for the implementation of the political function; budget security for the implementation of the economic function; budget security in relation to the implementation of the function of public and legal order; budget security for the implementation of the social and humanitarian function; budget security for the implementation of information and communication functions; budget security for the implementation of resource and environmental function; budget security for the implementation of the international-diplomatic function. Based on the general principles of public policy in general and national security in particular, it is proposed that the principles of public policy in the field of budget security include: the rule of law; publicity and transparency; heredity and continuity; priority of goals; complete coverage; synergy of structural elements; effectiveness and efficiency; accountability and control. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2940 |
Appears in Collections: | Вісник ХНАУ №2 Т.1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
statya_svіrko_tarasova_derzavna_polіtika_yak_іnstrument_derzavnogo_ upravlіnnya_v_sferі_budzetnoyi_bezpeki.pdf | 630.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.