Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.contributor.authorІванова, Л. О.-
dc.contributor.authorБалук, Н. Р.-
dc.date.accessioned2023-04-04T19:01:08Z-
dc.date.available2023-04-04T19:01:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice: materials International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. International Academy of Applied Sciences in Lomza (Poland), State Biotechnological University (Ukraine). Lomza, Poland, 2023. Part 1. Р. 184-189uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-958584-7-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29072-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛомжа, МАПН; Харків, ДБТУuk_UA
dc.titleТехнології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbiór_prac_Tom_1_2023-184-189.pdf730.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.