Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковенко, Олена Григорівна-
dc.date.accessioned2023-03-30T21:05:58Z-
dc.date.available2023-03-30T21:05:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯковенко О.Г. Форми та методи музейної роботи у соціокультурній діяльності бібліотек. Роль бібліотеки у створенні когнітивного ресурсу суспільства знань : технології, освіта, наука [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / ред кол. Л. Г. Бакуменко [та ін]. Х.: ХДУХТ, 2016. С. 178-182.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28684-
dc.description.abstractРозглянуто питання культурної інтеграції бібліотек і музеїв. Наголошено на тому, що сьогодні в Україні на недостатньому рівні використовується потенціал бібліотек і музеїв – закладів духовного й інтелектуального єднання нації. Вони повинні стати центрами культурного розвитку людей, об’єднувати однодумців і надавати широкий спектр можливостей для реалізації громадських ініціатив, сприяти розповсюдженню кращих соціальних практик. Наведено досвід Національної бібліотеки Україні імені В. І. Вернадського стосовно цього питання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectбібліотекаuk_UA
dc.subjectмузейuk_UA
dc.subjectінтеграційні процесиuk_UA
dc.subjectlibraryuk_UA
dc.subjectmuseumuk_UA
dc.subjectintegration processesuk_UA
dc.subjectбиблиотекаuk_UA
dc.subjectмузейuk_UA
dc.subjectинтеграционные процессыuk_UA
dc.titleФорми та методи музейної роботи у соціокультурній діяльності бібліотекuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Роль бібліотеки у створенні когнітивного ресурсу суспільства знань: технології, освіта, наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
yakovenko_rol_biblioteki_u_stvorenni_kognitivnogo_resursu_suspilstva_znan_2016_178_182.pdf577.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.