Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27288
Title: Методи оцінки конкурентного потенціалу торговельного підприємства
Authors: Пічугіна, Т.С.
Сляднєва, В.М.
Keywords: конкурентний потенціал;торговельне підприємство;оцінка;competitive potential;trading company;rating;конкурентный потенциал;торговое предприятие;оценка
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Пічугіна Т.С., Сляднєва В.М. Методи оцінки конкурентного потенціалу торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 580-586.
Abstract: Розглядаються підходи до оцінки конкурентного потенціалу торговельного підприємства, висвітлюється проблема обмеженості їх застосування в господарській практиці торговельних підприємств. Запропоновано метод інтегральної оцінки конкурентного потенціалу підприємства, який дозволяє встановити кількісні зв'язки між окремими елементами потенціалу ї дозволяє своєчасно обтрунтувати управлінські рішення щодо підвищення ефективності функціонування підприємства.
In this article classical approaches are examined for understanding of estimation of competitive potential of the trade enterprise. Also problems of their practical use are determined. Methods of integral estimation of the competitive potential of the trade enterprise is discussed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27288
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(1)__83.pdf754.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.