Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудар, Т. Г.-
dc.contributor.authorШумейко, О. Т.-
dc.contributor.authorДудар, В. Т.-
dc.date.accessioned2023-03-13T18:11:27Z-
dc.date.available2023-03-13T18:11:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДудар Т. Г., Шумейко О. Т., Дудар В. Т. Проблеми розвитку маркетингу на ринку органічної агропродовольчої продукції. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 115-119.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26422-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleПроблеми розвитку маркетингу на ринку органічної агропродовольчої продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2017_38.pdf297.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.