Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26407
Title: Принципи оцінки впливу зовнішнього середовища на формування, реалізацію та розвиток конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі
Authors: Волосов, А. М.
Issue Date: 15-May-2019
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Волосов А. М. Принципи оцінки впливу зовнішнього середовища на формування, реалізацію та розвиток конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 53-54
Series/Report no.: Економіка підприємств харчування та торгівлі;Секція 10
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26407
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t2_15.05.19-53-54.pdf136.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.