Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.contributor.authorМороз, Т.Б.-
dc.date.accessioned2023-03-13T15:52:27Z-
dc.date.available2023-03-13T15:52:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л., Мороз Т. Б. Способи збільшення метрик, що впливать на LTV. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 14 травня 2020 р.; редкол.: О.І. Черевко та ін.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Xарків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 143-144.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26389-
dc.description.abstractГлобальні трансформації в економічному та культурному просторі, викликані цифровою революцією, суттєво змінили конфігурацію ринкового середовища та бізнес-моделі підприємств торгівлі. У фокусі сучасних клієнт орієнтованих конкурентних стратегій підприємств ритейлу постає людина, її бажання та прагнення. Наразі торговельні підприємства використовують безліч інноваційних інструментів взаємодії зі споживачем у режимі реального часу. Основним завданням такої взаємодії є організація Інтернет- реклами, розширення присутності власного бренду онлайн з метою залучення максимально широкої аудиторії, збільшення пошукових запитів за конкретним брендом і кількості відвідувань веб-сайту. Вирішують це завдання оператори через: оптимізацію Лендінг- сторінки в онлайн і мобільному сегменті, розміщення торговельної марки в соціальних мережах та на всіх популярних платформах, використання чат-ботів, оплачених сервісів для зручності та поширення можливостей пошуку товарів тощо. Проте для того щоб знайти унікальну стратегію для інтернет-магазину і домогтися істотних результатів цього недостатньо. Слід також обирати оптимальні варіанти збільшення метрик, що впливають на LTV.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectглобальні трансформаціїuk_UA
dc.subjectзбільшення метрикuk_UA
dc.subjectсукупний прибутокuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectактивність покупцівuk_UA
dc.subjectінтернет-магазиниuk_UA
dc.titleСпособи збільшення метрик, що впливать на LTVuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_moroz_rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_tezy_xarkiv_2020_2.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.