Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н.Л.-
dc.contributor.authorУшакова, Н.Г.-
dc.contributor.authorПомінова, І.І.-
dc.contributor.authorЖегус, О.В.-
dc.contributor.authorМелушова, І.Ю.-
dc.contributor.authorМихайлова, М.В.-
dc.contributor.authorСокол, Н.А.-
dc.contributor.authorКулініч, О.А.-
dc.contributor.authorФедоренко, Н.М.-
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.contributor.authorОлініченко, К.С.-
dc.contributor.authorТарасов, І.Ю.-
dc.contributor.authorАфанасьєва, О.П.-
dc.contributor.authorЧміль, Г.Л.-
dc.date.accessioned2022-07-04T17:20:40Z-
dc.date.available2022-07-04T17:20:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМаркетингова політика закладу вищої освіти : колективна монографія / за заг. ред. Н. Л. Савицької. Х.: ХДУХТ, 2018. 163 с.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2598-
dc.description.abstractУ монографії викладено основні результати міжкафедральної науково-дослідної теми «Маркетингова політика закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг» № ДР 0113U008391, виконаної науковими колективами кафедр – маркетингу і комерційної діяльності та кафедри економічної теорії і права Харківського державного університету харчування та торгівлі. Представлені результати досліджень розкривають теоретико-методологічні засади маркетингової політики закладів вищої освіти; аналіз умов і чинників її формування, зокрема суперечності динаміки розвитку ринку послуг вищої освіти та кон’юнктури регіонального ринку на прикладі підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг» м. Харкова. Запропоновані прикладні інструменти удосконалення маркетингової діяльності університетів на вітчизняному ринку освітніх послуг. Матеріали розраховані на широке коло науковців, керівників закладів вищої освіти, студентів-маркетологів, а також представників державних органів управління.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика-
dc.subjectзаклади вищої освіти-
dc.subjectmarketing-
dc.subjectmarketing policy-
dc.subjectinstitutions of higher education-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectмаркетинговая политика-
dc.subjectвысшие учебные заведения-
dc.titleМаркетингова політика закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савицька_Маркетинг_ЗВО.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
kolektiv_monograf_savicka_marketing_politika_zvo_2018.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.